motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för april 2020

Kategori: Allmänt

Dags för uppdateringen för april

 Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) -  1297 035 kr
+ Emergency Fund - 80 070 kr
+ Vanligt konto - 54 078 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 137 143 kr

Totalt:
+ ca 1294 040 kr

Förändring sen föregående månad: + ca 153 351 kr

I april har vi studsat upp nästan hela mars förlusten, får vi se om det börjar stabilisera sig här eller om vi ska mer upp eller fortsätta ner igen

Konsumtionskostnad: 
11 000 kr. (Snitt i år: 12 600 kr/månad)

Billig månad! Jobbar hemifrån och har inte träffat så mycket folk, så då blir det inte så dyra grejer. Har köpt en trådlösladdare till min mobil (Har börjat få glapp vid sladden) som gick på ca 650 kr annars inget som sticker ut.

Hur har april gått för er? Tror ni att vi ska ner ytterligare en bit snart?
Kommentera inlägget här: