motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Augusti 2019 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) -  1131 705 kr
+ Emergency Fund - 75 451 kr
+ Vanligt konto - 54 931 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 141 647 kr

Totalt:
+ ca 1120 440 kr


Förändring sen föregående månad: + ca 41 378 kr

Börsen har ju egentligen inte gått upp en massa i augusti, men jag gjorde min förra rapport den 6:e augusti när börsen låg som sämst och sen dess har den återhämtat sig lite. 

Resterande ökning är bara sparande

Kul med ny ATH och första gången över 1100 000 kr :)

Hur gick augusti för er? Någon som sålt av allt och ställt sig utanför börsen nu?

Kommentera inlägget här: