motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Januari 2017 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Här kommer januaris resultat
 
Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) -  595 719 kr
+ Emergency Fund - 60 165 kr
+ Vanligt konto - 32 082 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 152 311

Totalt:
+ ca 535 655 kr

Föränding sen föregående månad: ca 21 649 kr

Bra månad!

Börsen har gått upp svagt, jag har fått ca 1000 kr i utdelning/tillbaka på källskatten och lyckats spara en del för återkommande utgifter.

Hur har januari gått för er?

Kommentera inlägget här: