motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Prisa skatteåterbäringen!

Kategori: Allmänt, Ekonomiskt oberoende, Sparande

Ska få tillbaka 7 078 kr :D
Synd bara att man inte får dem förens vid midsommar. Fick så mycket tillbaka för att jag inte jämkade i somras och jobbade över julen 2013, och då fick lönen januari 2014 vilken jag också skattade fullt för.
 
Fick ni några pengar tillbaka? :)
 
 

KOMMENTARER:

  • kanjagblirik säger:
    2015-04-01 | 17:39:20
    Bloggadress: http://kanjagblirik.blogspot.se/

    Blev först skyldig staten 2000 kr men efter lite avdrag så hamnade vi iallafall plus. Ni som får tillbaka lånar ju egentligen ut pengar gratis ;)

    Svar: Mm visst är det så, men orkar inte pilla på det och jämka och liknande, rör inte sig om så mycket pengar eller så länge (för mig iaf)
    motenmiljon.blogg.se

  • Fondmiljonen säger:
    2015-04-01 | 17:56:39
    Bloggadress: http://www.fondmiljonen.blogg.se

    Får tillbaka hela 31500 kr. Dock så är det inte så skoj att få det när man har en massa skulder som gör att man får denna fina summa tillbaka. Skulder som har kommit bara för att man är/har varit spelberoende.

    Följ gärna min väg från skuld till fondmiljonär. =)

    Svar: Oj jobbigt :/
    motenmiljon.blogg.se

  • Anonym säger:
    2015-04-02 | 21:01:20
    Bloggadress: http://www.rikedom.blogg.se

    Jag kommer få betala cirka 200 kr, så ingen panik över den summan. Nästa år blir det bättre för mig, behöver inte betala kyrkoavgiften då.

    /Rikedom - www.rikedom.blogg.se

    Svar: Gött! :)
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: