motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Veckoplanering v39

Kategori: Allmänt

Denna veckan blir det kycklinggryta och chill con carne :) Har inte exakt koll på hur mycket jag har av mina ingredienser så vet inte vilka dagar som blir vilket.

Undrar lite om ni har något som ni hade velat att jag skulle blogga om? Det känns lite tråkigt att mest bara köra olika uppdateringar, även om jag verkligen tror på en ganska passiv investeringsprofil.

KOMMENTARER:

  • danne säger:
    2014-09-22 | 13:03:32

    hur mkt har du kvar av studiebidraget att investera varje månad osv...

    Svar: Jag har ju som plan att investera minst 20% vilket av studiebidrag och studielång just nu är 0,2*9000=1800, fast jag kör på 2000 kr med förhoppning att öka till 2500 kr.
    Har just nu "extra pengar" som jag skjuter in över resten av det här året, så just nu investerar jag betydligt mer än så.

    Men jag kan uppdatera vid månadskiftena och visa hur det har gått med att följa min budget så jag kan investera 2000 kr.
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: