motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Veckoplanering v38

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!  (känns lite kul att skriva så :P)

Blir ett väldigt knapert inlägg nu då jag ungefär hela veckan mest legat förskyld och snörvlat.
Har fortfarande massa coq au vin kvar som jag måste äta upp så det blir nog det
(Kan rekommendera er att laga det, mycket gott!) stora delar av veckan, och sen blir det nog den här kycklingrätten då jag har mer kyckling kvar eller chilli con carne :)

Funderar också lite på om regeringsbytet som antagligen kommer ske nu kommer ha någon direkt effekt på mitt sparande/investerande eller mitt liv som student? Vad tror ni?

Jag är egenligen liberal men lite mer klirr i kassan hade ju inte varit fel ;)
Kommentera inlägget här: