motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Juni 2019 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) -  1094 246 kr
+ Emergency Fund - 75 354 kr
+ Vanligt konto - 54 717 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 142 796 kr

Totalt:
+ ca 1081 521 kr

Föränding sen föregående månad: + ca 73 564 kr

Ny personlig ATH! nästan 1100 000 kr!

Det beror dels på att börsen nästan helt hämtat upp minskningen i maj
(Avanza säger att jag är upp 53 000 kr jämfört med att jag var ner ca 62 000 kr efter maj.)

Resterande 20 000 kr av ökningen kommer från sparande och en liten utdelning.

Hur har juni gått för er? Har ni tagit semester även från börsen?

KOMMENTARER:

  • Bloggfeed säger:
    2019-07-14 | 00:39:57
    Bloggadress: http://bloggfeed.se

    Hej!

    Är du intresserad av att din blogg syns i flödet på bloggfeed.se och finansfeed.se? Det är naturligtvis helt gratis!

    Låter det intressant så får du gärna kontakta oss på [email protected] så kan vi ta det vidare därifrån!

    Med vänliga hälsningar
    Teamet bakom Bloggfeed

Kommentera inlägget här: