motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Juli 2019 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) -  1084 469 kr
+ Emergency Fund - 75 409 kr
+ Vanligt konto - 61 407 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 142 223 kr

Totalt:
+ ca 1079 062 kr


Föränding sen föregående månad: - ca 2459 kr

Jag har varit ledig och borta och därför har lägesuppdateringen kommit lite senare, och det är ju synd, för hade jag postat för någon dag sen hade det ju varit före nedgågarna som precis kom och då hade jag ju kunnat redovisa mycket finare siffror ;)

Hur har juli gått för er? Tror ni nedgången vi fick nu bara är ett litet hack eller början på lågkonjunkturen och en björnmarknad?

Kommentera inlägget här: