motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Oktober - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Tillgångar:
+ Fonder - 306 541 kr
+ Emergency Fund 10 000 kr
+ Vanligt konto - 24 737 kr spritt på två konton


Skulder:
- CSN - 196 929 kr

Totalt:
+ ca 144 349 kr

Föränding sen föregående månad:
+ ca 14 681 kr

En ökning på börsen på 5,97% under en månad eller 16 376 kr gör att detta blir en bra och positiv månad!

Har även fått in lite pengar från mina extrajobb, men också spenderat en hel del speciellt på en weekendresa i början av oktober.

Jag är ändå väldgit nöjd med hur Oktober utspelade sig för mig :)

Hur har det gått för er? Har börsvindarna börjat vända för er också? Tror ni på att vi kommer gå tillbaka till en nergång igen?

Kommentera inlägget här: