motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Veckoplanering v35

Kategori: Allmänt

Här kommer veckoplaneringen för denna veckan. 
 

Måndag lunch: Bjuden på lunch av skolan
Måndag middag: Spaghetti och köttfärsås

Tisdag lunch: Spaghetti och köttfärsås
Tisdag middag: Flintastek i ugn och potatis

Onsdag lunch: Flintastek i ugn och potatis
Onsdag middag: Sittning

Torsdag lunch: Flintastek i ugn och potatis
Torsdag middag: Äta med flickvännen/Flintastek i ugn och potatis

Fredag lunch: Flintastek i ugn och potatis
Freddag middag: Sittning

Lördag lunch: Kycklinggryta
Lördag middag: Kycklinggryta

Söndag lunch: Kycklinggryta
Söndag middag Kycklinggryta

Den här veckan kan dock maten gå precis hur som helst då nollningen drar igång och inget egentligen är bestämt. Ska bli riktigt skoj!

Kommentera inlägget här: