motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Maj 2017 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Här kommer då Majs reslutat.
 
Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) -  697 008 kr
+ Emergency Fund - 60 267 kr
+ Vanligt konto - 45 086 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 150 047 kr

Totalt:
+ ca 652 314 kr

 Föränding sen föregående månad: + ca 26 911 kr

En väldigt bra ökning jämfört med föregående månad!
 
Beror ju dels på att börsen gått upp lite, och sen också att jag fått in 3500 kr extra tack vare elcykelbidraget som jag kunnat spara.

Hur gick Maj för er? Också en trevlig månad med bra resultat?
Kommentera inlägget här: