motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdateringen för Juli blir försenad

Kategori: Allmänt

Hej!

Tänkte bara skriva och berätta att statusuppdateringen för juli blir försenad då jag har haft sönder min mobil och därför inte kan logga in på min ena internetbank pga avsaknad av mobilt bankid.

Sen hade det varit kul att veta, är det fortfarande någon som läser min blogg?
 
Eller skriver jag bara för mitt egna minnes skull? kommentera gärna om ni fortfarande läser och om ni har några tankar på vad jag borde skriva inlägg om!
Kommentera inlägget här: