motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Oktober 2017 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Här kommer oktobers resultat (i tid för en gångs skull!)

Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) - 572 914 kr
+ Emergency Fund 60 105 kr
+ Vanligt konto - 39 925 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 153 779 kr

Totalt:
+ ca 519 165 kr

Föränding sen föregående månad:  + ca 29 047 kr

Stor ökning även denna månaden då börsen gått som tåget.

Men viktigast av allt:

Jag är halvonär! (Halv miljonär dvs) hoch alvägs till bloggens namn. Det tog drygt 25 år att få ihop de första 500 000 kronorna. Nu får vi hoppas nästa 500 000 går snabbare!

Hur gick oktober för er? :)


Kommentera inlägget här: