motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Mars 2016 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Är återigen ett par dagar sen, såhär är alltså hur det ser ut kvällen den 5 april.
 

Tillgångar:
+ Fonder - 319 211 kr
+ Emergency Fund 10 000 kr
+ Vanligt konto - 12 124 kr spritt på två konton
+ Projektkonto - 3541 kr 
(Projektkontot är egentligen inte mina pengar, utan min enskilda firmas, men de täcker i praktiken upp mina kostnader som jag har haft på den så räknar de som mina)


Skulder:
- CSN - 236 634 kr

Totalt:
+ ca 108 242 kr

 

Föränding sen föregående månad:
- ca 16 464 kr

AJ AJ AJ!
Inga roliga siffror att se.
Beror ju dels på att min studieskuld ökat med lite drygt 7000 kr, sen har mobil+tågresa till stockholm kostat lite mer än 5000 kr och resterande 4000 kr är fråm börsutvecklingen


Hur gick mars för er?

KOMMENTARER:

  • Angela säger:
    2016-04-25 | 17:12:13

    Hej,
    jag undrar om du skulle vilja skriva ett sponsrat inlägg maila mig gärna, kunde inte hitta dina uppgifter någonstans.

    Vänligen,
    Angela

Kommentera inlägget här: