motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Ökat emergency kontot till 75 000 kr

Kategori: Allmänt

Har ökat det jag har i mitt emergency konto till 75 000 kr från 60 tusen något.

Anledningen till det äratt 75 000 kr är ca 6 månaders utgifter för mig, och anledningen till att jag gjorde det just nu var för att jag har fått in lite extra pengar som utdelning från ett bolag jag driver.

KOMMENTARER:

  • Kanjagblirik säger:
    2019-01-22 | 08:28:11
    Bloggadress: http://www.kanjagblirik.se

    Kanske har missat men vad är det för företag du driver?

    Mvh kanjagblirik

    Svar: Hej, jag driver https://snabbostad.se med två kompanjoner vid sidan av mitt vanliga arbete som mjukvarutvecklare på ett störe bolag.
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: