motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för September 2018 - Budget

Kategori: Allmänt

Här kommer septembers statusuppdateringar
 

Monthly Bills
Inget nytt under solen här.
 
Återkommande Utgifter
Här är det mycket buss vilket är för jag har varit mycket i malmö och gått på några intervjuer. Onlineköp är en bok och en app.

Everyday Expenses
Här är det mat och läsk som alltid är lite oklart rapporterad men troligen stämmer ungefär. Uteätande är absurt låg, jag måste missat någon gång i september.

Festande är däremot hög, blev några fester i september och framförallt ett flertal trevliga AW:s
Övrigt är bankkostander, saker jag har missat samt 22kr i saknad skatt som jag behövde betala in!

Sparmål
Totalt sätt har jag investerat 1800 kr under september och nu idag gjrode jag en extrainsättning på 5000 kr 

Totaltsätt en väldigt billig månad!
Kommentera inlägget här: