motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Extra inbetalning till sparandet - 10500 kr!

Kategori: Allmänt

Som de flesta av er som läser bloggen (om det finns några?) säkert redan vet så sparar jag varje månad nu 10500 kr.

Däremot så är det inte så all min lön går åt vid budgeteringen varje månad, utan ibland blir det pengar "över". Det har nu varit fallet ett par månader vilket gör att det har byggts upp mer och mer pengar som sitter och gör ingenting på mitt sparkonto. Därför har jag nu kunnat göra en extra inbetatalning på 10500 kr till Avanza.
 
Kul med extra sparande! :)
Kommentera inlägget här: