motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Elcykelbidrag utbetalt

Kategori: Allmänt

Den som följer min blogg kanske kommer ihåg att jag köpte inte en, utan två elcyklar i höstas (den första blev stulen inom en månad..)

Nu har iallafall bidraget kommit från naturvådsverket beviljats och betalats ut. Och jag har givetvis satt in det på Avanza föra att köpa fonder så fort det dyker upp där!

3500 kr blev det :) (eller 3498,75 kr om man ska vara exakt)

Oroade mig lite att jag inte skulle få det då jag hade lite strul med kvitton, så det känns väldigt bra det här

Vad tycker ni om elcykelbidraget?
Kommentera inlägget här: