motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

2015 års källskatt snart tillbaka!

Kategori: Allmänt

Precis fått reda på att år 2015s källskatt snart kommer trilla in på kontot, blir 419 sköna kronor som givetvis ska återinvesteras.
 
Verkar som att Avanza detta året lyckats få tillbaka 100% av källskatten och att det troligen kommer fortsätta bli så i framtiden också vilket förstås är bra.
 
Följer det samma mönster bode jag få 718 kr för 2016 och 887 kr för 2017

EDIT: Nu är pengarna inne på mitt konto och återinvesterade :)

Fick ni tillbaka några pengar?
Har ni era utländska fonder/aktier i en KF istället för er ISK för att få tillbaka pengarna? Eller tycker ni inte det är värt jobbet?
Kommentera inlägget här: