motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Februari 2017 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Här kommer februaris resultat (och månaden är inte ens slut på 30 minuter!)
 
Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) -  605 346 kr
+ Emergency Fund - 60 187 kr
+ Vanligt konto - 37 412 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 151 743

Totalt:
+ ca 551 202 kr

Föränding sen föregående månad: + ca 16 547 kr

Oj vilken ökning, det trodde jag inte då börsen typ har gått +-0 denna månaden, de 6000 kr som inte är mina 10 000 kr jag stoppar in på börsen verkar kommit från att jag har mer pengar på mina vanliga konton.

Hur har februari gått för er?

 

 

Kommentera inlägget här: