motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Deklarationen 2017

Kategori: Allmänt

Heter det Deklarationen 2017? Eller är det deklarationen 2016 egentligen eftersom det är det året som vi deklarerar för?
 
Jag skulle iallafall om jag inte haft min enskilda firma fått tillbaka 10630 kr, nu blev det istället 2690 kr att få tillbaka.
 
Men då det inte är jag som egentligen ska betala all den skatten (då vi är tre ägare egentligen) så har jag tagit den mellanskillnaden på 7940 kr från den enskilda firmans konto (eget uttag dvs)
 
Så för mig blev det tidigt skatteåterbäring :)
 
Hur har det gått för er? Fått tillbaka? Få betala?
Kommentera inlägget här: