motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Maj 2017 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Såhär ser det ut nu, natten den 12 juni.
 
Tillgångar:
+ Fonder (Minus belåning) - 516 297 kr
+ Emergency Fund 60 012 kr
+ Vanligt konto - 24 555 kr spritt på två konton
 
Skulder:
- CSN - 156 442 kr


Totalt:
+ ca 444 422 kr

 

Föränding sen föregående månad (eller 40 dagar): ca 19 020 kr

Återigen en bra månad! 

Värdeökningen är knappt 11 000 kr tack vare mitt sparande och ca 8000 kr som uppgång på börsen vilket ju alltid är trevligt

Hur har maj gått för er?
Har ni några idéer på andra typer av inlägg jag skulle kunna skriva? Något som skulle vara intressant för er?

Kommentera inlägget här: