motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Statusuppdatering för Maj 2016 - Tillgångar och skulder

Kategori: Allmänt

Såhär ser det ut den 3 juni. (eller uppgifterna kommer från den 1:a)
 
Tillgångar:
+ Fonder - 337 788kr
+ Emergency Fund 10 000 kr
+ Vanligt konto - 14 888 kr spritt på två konton
 
(+ 5200 kr från företaget som jag har betalat)

Skulder:
- CSN - 247 496 kr

Totalt:
+ ca 120 380 kr


Föränding sen föregående månad:

+ ca 5105 kr

lite + igen, mycket trevligt. Beror framförallt på lite uppgång på börsen och att jag inte behövt betala någon hyra.

Snabbostad.se gjorde några kronor vinst i maj också vilket var väldigt skoj (vi är dock fortfarande totaltsätt en rejäl bit minus)

Hur gick maj för er?

Kommentera inlägget här: