motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Löpmål uppnåt! Dags att försöka börja gymma!

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen!
 
Detta har inte så mycket med pengar att göra, men jag har nyligen lyckats med en sak jag har haft som mål länge. Nämligen att springa 10km!
 
Sprang Midnattsloppet i Malmö nu i helgen, 10 km på strax under en timme och utan att behöva gå något alls utan sprang hela tiden. Jag är jättenöjd!
 
Har därför bestämt mig att faktiskt försöka börja gymma (Något som jag länge tänkt att jag ska göra efter jag lyckats att springa milen)
 
Har däför skaffat gymkort på Gerdahallen i Lund, vilket innebär en extra kostnad på 180kr i månaden. Inte någon större utgift men ändå en liten. Tänker dock att om jag lyckas att gå och gymma någon gång i veckan så är det sjukt bra spenderade pengar!
 
Hur tränar ni? Några tips?

KOMMENTARER:

  • Rikedom säger:
    2015-09-08 | 19:39:40
    Bloggadress: http://www.rikedom.blogg.se

    Kul att du sprang loppet här i Malmö! Grattis till fin prestation, även fast det var blåst och regnigt.
    Jag har min träning under kategorin "Värdefull tid", just nu med ett mål om att klara springa 10 km senast 31 december. Jag tränar 3-4 gånger i veckan i olika former - löpning, gym, innebandy och promenader.

    Svar: Heja heja :D
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: