motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Nu går det neråt!

Kategori: Allmänt, Ekonomiskt oberoende

Hua!
 
Vill mest bara skriva av mig lite, ner till 282 488 kr från högsta punkten 301 415 kr på lite drygt en vecka. Eller en minskning på knappt 19 000 kr ;)
 
Är det någon mer än jag som åker denna karusellen neråt?
 
Själv är jag väldigt glad att detta inte är pengar jag behöver. Att det egentligen inte gör något att det går neråt nu, för det kommer gå upp igen i sinom tid. Men givetvis är det aldrig särskilt kul att se ens pengar minska

KOMMENTARER:

  • Rik vardag säger:
    2015-05-07 | 08:37:19
    Bloggadress: http://rikvardag.se

    Japp, min portfölj har också gått neråt på den senaste tiden. Bara i maj är den ner -3,07 % eller -1 263,17 kr. Jag har än så länge en ganska tråkig portfölj dock, som jag skrev lite mer om här: http://rikvardag.se/2015/04/min-portfolj-och-investeringsstrategi/

    Min plan är dock att fortsätta investera varje månad, och då gör det inte så mycket om börsen går upp eller ner resonerar jag. I det långa loppet borde den gå uppåt.

    Svar: Det är min plan också, det gäller att inte sitta med pengar på börsen som man behöver innom <5 år (eller 10 år ännu hellre)
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: