motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

nominerad i SurveyBee Blog Awards 2015

Kategori: Allmänt

Woho!
 
Detta inlägget har ingenting alls med ekonomi att göra, men jag har blivit nominerad till en av de 60 främsta bloggarna inom ekonomi i Sverige, och det känns ju jätteskoj :D
 
Ni kan hitta alla bloggarna som blivit nominerade här
 
Min blogg hittar ni som nummer 6 under "Privatekonomisk Inspiration"
 
 
Om ni som läser min blogg har något ni skulle vilja att jag skulle ta upp mer i mitt bloggande får ni gärna skriva det i kommentarerna!
 

nu är det tillbaka till tentaplugett... 

KOMMENTARER:

  • Mårtens investeringsblogg säger:
    2015-03-12 | 17:45:16
    Bloggadress: http://mbsmiljon.blogspot.se

    Grattis ! Väldigt roligt för dig :)

    Svar: Tack :)
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: