motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Veckoplanering v 40

Kategori: Allmänt

Här kommer veckoplaneringen för vecka 40.

Måndag lunch: färdigrätt
Måndag middag: kycklinggryta

Tisdag lunch: kycklinggryta
Tisdag middag: Äta hemma hos föräldrarna

Onsdag lunch: kycklinggryta
Onsdag middag: kycklinggryta

Torsdag lunch: kycklinggryta
Torsdag middag: kycklinggryta

Fredag lunch: Spaghetti och köttfärsås
Freddag middag: Spaghetti och köttfärsås

Lördag lunch: Mackor i skolan
Lördag middag: Får middag av skolan

Söndag lunch: Spaghetti och köttfärsås
Söndag middag: Spaghetti och köttfärsås

Snart ny månad, vilket innebär att det snart kommer en post om hur det går med mina investeringsmål :D
Den kommande veckan ska jag också på programmeringstävling i skolan och ha Tour de Chambre med korridoren, två grejer som jag verkligen ser framemot! :D

Kommentera inlägget här: