motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Snålmånad Vecka 2 och Veckoplanering

Kategori: Allmänt

Betydligt bättre än förra veckan! 

Mat: 190kr
Hygien: 0
Nöjen: 0
kläder & utseende: 0kr
Transport:0
Inredning:0
Övrigt: 0 kr


TOTALT: 190 kr
 
Tyvärr så åt jag ute igår på fyllan vilket både kostade mycket (70 kr) och gjorde att jag dragit över min "uteätande budget" på 150 kr denna månaden. (totalt ätit ute för 188kr i oktober)
 
Jag har även druckit läsk för 97 kr hitils i oktober och jag har en budget på 150 kr. Jag måste alltså dricka mindre den resterande tiden för att det här ska gå ihop.
 
Veckoplaneringen för nästa vecka blir rätt tråkig. Jag måste plugga som fan då jag har påtok för mycket plugg att klara av innan mina tentor T.T
 
Detta gör att det typ kommer bli färdiga köttbullar och potatiskroktetter som jag inhandlat billigt större delen av den kommande veckan.
 
Har även lite mat i frysen, men vår micro är sönder så kan inte tillaga den på ett smidigt sätt.
Kommentera inlägget här: