motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Veckoplanering v 46

Kategori: Allmänt

Hej Hej Bloggen ;)

I veckan har det inte hänt sådär mycket, trevligt att se värdet på sina investeringar gå upp dock :D
(Och lite tråkigt att fortfarande vänta på resultatet från sina tentor...)

Denna veckan kommer det nog bli en heldel fortsatt flygande jakob och sen spaghettin som jag inte hunnit laga ännu. Och sen en gåsamiddag på lördag :D

Måndag lunch: Flygande Jakob
Måndag middag: Äta med flickvännen

Tisdag lunch: Flygande Jakob
Tisdag middag: Flygande Jakob

Onsdag lunch: Flygande Jakob
Onsdag middag: Spaghetti och köttfärsås

Torsdag lunch: Spaghetti och köttfärsås
Torsdag middag: Spaghetti och köttfärsås

Fredag lunch: Spaghetti och köttfärsås
Freddag middag: Spaghetti och köttfärsås

Lördag lunch: Spaghetti och köttfärsås
Lördag middag: Spaghetti och köttfärsås

Söndag lunch: Spaghetti och köttfärsås
Söndag middag: Spaghetti och köttfärsås

Om de är någon som har tips på någon bra investeringsbok så får ni gärna skrika till :) Intressanta bloggar tas också tacksamt emot!

KOMMENTARER:

  • Karin säger:

    Hej, jag kan tipsa om Investeringsboken av Anders Ström. Ny i bokhandeln. Den är enkel, men ändå lärorik. Många inspirerande intervjuer med folk som har byggt en förmögenhet på aktier. Karin

    http://www.adlibris.com/se/bok/investeringsboken-din-guide-till-ekonomiskt-oberoende-9789174612806

    Svar: Tack! Får titta på den :)
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: