motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Veckoplanering v 45

Kategori: Allmänt

Blir ingen ordentlig budget genom gång för oktober, finns inget spännande att säga som inte redan stått i veckorapporterna.
 
Däremot blir det en veckoplanering av maten :D

Såhär är planen:

Måndag lunch: Anka
Måndag middag: Flygande Jakob

Tisdag lunch: Nordea graduateland bjuder på mat
Tisdag middag: Flygande Jakob

Onsdag lunch: Flygande Jakob
Onsdag middag: Resturang med flickvännen

Torsdag lunch: Flygande Jakob
Torsdag middag: Flygande Jakob

Fredag lunch: Flygande Jakob / Spaghetti och köttfärsås
Freddag middag: Flygande Jakob / Spaghetti och köttfärsås

Lördag lunch: Flygande Jakob / Spaghetti och köttfärsås
Lördag middag: Flygande Jakob / Spaghetti och köttfärsås

Söndag lunch: Flygande Jakob / Spaghetti och köttfärsås
Söndag middag: Flygande Jakob / Spaghetti och köttfärsås

Är av någon anledning väldigt sugen på Flygande Jakob och har kyckling filéer i frysen så veckan får börja med det! När det sen tar slut är det nog dags för en laddning köttfärsås, känns som det var på tok för länge sen jag åt det :D

Har ni några tips på någon nice maträtt? :)

KOMMENTARER:

  • Mårtens investeringsblogg säger:
    2014-11-03 | 17:52:32
    Bloggadress: http://mbsmiljon.blogspot.se

    Har du ugn finns det ju en massa olika gratänger att göra. På rotsaker, potatis eller pasta. Kan varieras med grönsaker etc i oändlighet. Billigt och bra till matlådor!

    Svar: Oooh, det var längesen jag gjorde en gratäng. Bra tips :D
    motenmiljon.blogg.se

Kommentera inlägget här: