motenmiljon.blogg.se

Mitt mål var att gå från att vara student till att vara miljonär innan jag blev 30, det målet nåddes vid 27 års ålder. Mitt nästa mål var 4 miljoner, dit kom jag vid 32 års ålder. Sista målet är ekonomiskt oberoende, vi får se när jag kommer dit. Välkommen med på min resa!

Utnttja insättningsbonus på spelbolag

Kategori: Allmänt, Tjäna pengar

Har läst lite om att man kan utnyttja insättningsbonusar som man kan få hos olika spelbolag för att tjäna i praktiken riskfria pengar.
 
Det går ut på att man sätter in pengar på olika bettingsiter och får bonusen där, sen spelar man dem mot varandra och förlorar på det sättet bara skillnaden i oddsen.

Sen gör du detta med flera konton tills du har omsatt tillräckligt mycket för att få lov att ta ut dina pengar. Du kommer då ha tjänat de pengar du fick i bonus minus det du har förlorat i skillnad på oddsen.
 
Jag är inte jätteinsatt i exakt hur det funkar så kan inte ge en superbra förklaring. Men här kan man läsa lite tydligare.
 
Är det någon som gjort något liknande? Utnyttjat bonusar till att tjäna riskfria pengar?

KOMMENTARER:

  • Kanjagblirik säger:
    2014-08-25 | 16:45:56
    Bloggadress: http://kanjagblirik.blogspot.se/

    Jag har nyttjat en hel del såna där insättningsbonusar och tycker att det är grymt värt att prova på/nyttja.

    Mvh

    Svar: Mm, det känns ju dumt att säga nej till "fria pengar" samtidigt vill man ju inte göra ett misstag/bli utsatt för ett regelbyte eller liknande och förlora dem
    motenmiljon.blogg.se

  • Per säger:
    2015-08-03 | 22:35:01
    Bloggadress: http://www.riskfriapengar.se

    Så jävla grymt jag har fått in nästan 18.000kr nu på två månader via www.riskfriapengar.se du måste tipsa om det i din blogg!

Kommentera inlägget här: